Jornada de Voluntariat Ambiental a la Platja Llarga (25/09/2016)
Aquí teniu un recull de fotografies de la jornada de voluntariat ambiental que vam realitzar el passat 25 de setembre a la platja Llarga de Tarragona. Hi van participar més de 250 persones, i vam revegetar l’aiguamoll i les dunes de la platja Llarga amb 500 plantes de 5 espècies diferents. L’activitat la vam organitzar l’Associació Aurora i DECATHLON, amb el suport de la Fundación Biodiversidad i de l’Ajuntament de Tarragona, i amb la col•laboració del grup ecologista GATA. Es va intervenir en tres trams diferents: a l’aiguamoll i en dos trams de dunes. Es van plantar tamarius, joncs, savines, jull de platja i borró. Prèviament una part dels participants van realitzar una excursió pel litoral tarragoní, des de la platja del Miracle fins a la platja Llarga. En acabar l’activitat es va oferir un pícnic a tots els participants. Aquesta actuació de voluntariat, a més de contribuir a la recuperació d’aquest entorn del litoral tarragoní, pretén donar a conèixer els seus valors naturals i conscienciar als ciutadans que els espais naturals són llocs que cal cuidar i preservar.