Peons per a treballs forestals i de jardineria

Oficials per a treballs forestals i de jardineria

Funcions:

Responsable d'una brigada de treballs forestals i jardineria.
Supervisió i execució de treballs.
Horari: a convenir. Es necessita disponibilitat.

Requisits

Persona dinàmica, amb bon tracte i capacitat per liderar una brigada de persones amb diferents graus de discapacitat.

Formació mínima: FPII de jardineria o espais naturals amb títols d'aplicador de productes fitosanitaris i de prevenció de riscos laborals.

Carnet de conduir i vehicle propi.

Experiència mínima de 2 anys en lloc similar.

INTERESSATS ENVIAR CV:

E-mail: marian@associacioaurora.org
FAX: 977 520 205

Xerrada: "El cos ens parla de les nostres emocions"
23/11/2017
Xerrada: "El cos ens parla de les nostres emocions" El proper dijous 30 de novembre, a les 17.30h, organitzem una xerrada a càrrec de la psicòloga Marian Bonet amb el títol “El cos ens parla de les nostres emocions”, a la seu de l’Associació Aurora al barri de Sant Salvador.
XERRADA SUSPESA
21/11/2017
Per motius personals la doctora Pilar Casaus no podrà impartir la xerrada “Los cuidados en salud mental”, que s’havia de celebrar aquesta tarda a la sala cultural del Corte Inglés a Tarragona. Properament us anunciarem una nova data per aquesta activitat. Disculpeu les molèsties.
Xerrada: "Los cuidados en salud mental"
10/11/2017
Xerrada: "Los cuidados en salud mental" En el marc de la celebració dels 30 Anys de l’Associació Aurora, el proper dimarts 21 de novembre, a les 19h, organitzem una xerrada a càrrec de la Doctora Pilar Casaus sota el títol “Los cuidados en salud mental”, a la sala cultural del Corte Inglés a Tarragona.